Padangos, ratlankiai

Padangos įprastai skiriamos į vasarines, žiemines ir universalias.  Pagrindiniai skirtumai tarp jų:

Žieminės padangos gaminamos iš minkštesnės bei elastingesnės gumos. Žiemą, kai šaltis tvyro ore, jos taip nesukietėja, kaip vasarinės ir dėl to automobilis geriau sukimba su šalta, slidžia kelio danga, kokia būna žiemą. Žieminės padangos dažnai turi daugiau griovelių ir įmantresnį raštą. Tai leidžia užtikrinti geresnį sukibimą su slidžia kelio danga.

Vasarinės padangos turėtų užtikrinti stabiliausią trinties koeficientą su danga, neatsižvelgiant į įvairias riedėjimo charakteristikas dideliu greičiu. Vasarinės padangos išsiskiria asimetriniu modeliu – tai daro didelę triukšmo izoliaciją.

Universalių padangų guma yra kietesnė tam, kad būtų patenkinamos savybės ir šiltos vasaros dienomis, ir šaltos žiemos naktimis.

Ratlankiai skirstomi į plieninius, lietus ir surenkamus. Populiariausi yra lieti ratlankiai. Jie gaminami liejant aliuminį į specialią formą. Šių ratlankių gamyboje yra naudojamos kelios gaminimo technologijos. Vienas iš gamybos metodų yra liejimas veikiant sunkio jėgai.

Liejimas naudojant žemą slėgį yra pats populiariausias lietų ratlankių gaminimo metodas. Šiuo būdu gaminamų ratlankių kokybė yra geresnė, dėl didesnio tankio. Šiuo metodu pagaminti ratlankiai yra populiariausi rinkoje, dėl puikaus svorio ir atsparumo santykio.

Kaltiniai ratlankiai yra aukštos klasės ratlankiai, kurie gaminami modeliuojant aliuminio bloką, veikiant itin aukštu slėgiu. Šiuo būdu pagamintas ratlankis yra didelio tankumo, tad yra labai stiprus ir lengvas.

Surenkami ratlankiai yra priskiriami aukščiausiai klasei. Šie ratlankiai itin funkcionalūs, nutikus bėdai galima pakeisti  tik sugadintą ratlankio dalį.

Labai svarbu renkantis ratlankius atsižvelgti ir į jų svorį.

Lengvi ratlankiai padeda taupyti kurą! Tokie ratlankiai leidžia taupyti energiją, kuri reikalinga išjudinant Jūsų automobilį iš vietos, tad variklis yra mažiau apkraunamas ir suvartojama mažiau kuro lyginant su sunkiais ratlankiais.